Håller tummarna

publicerat i Nora 0-6 månader;
Det var väldigt mysigt att träffa mammorna i mammagruppen, även om det för min del bara blev en kortis. Det är skönt att ha några andra mammor med bebisar i samma ålder som Nora att dela erfarenheter med, för det här med att vara nybliven mamma för första gången är ju som att vända upp och ner på världen, på ett positivt sätt såklart.
 
Lägenheten var helt i vår smak så vi håller alla tummar vi har för att den ska bli vår! Så det är en nervös mamma som sitter och stirrar stup i kvarten på telefonen och väntar på att mäklaren ska ringa.. Man ska inte ta ut vinsten i förväg (säger man så?) men vi har en bra magkänsla. Men man vet ju aldrig, bäst att inte ställa in sig för mycket utan istället få det som en positiv överraskning. Men om vi får den blir det nog flytt på oss i månadsskiftet!
 
Det blir lite iphone bilder nu, alla bilder från kameran ligger på Karls dator. 
 
Karl är på Kick off med jobbet ikväll så Nora och jag är ensamma. Jag hoppas han inte blir för sen eftersom jag känner att mina ögon inte kommer orka hålla sig öppna så länge till och med en liten i huset kan man inte bara gå och lägga sig när man vill, här måste man planera lite. Jag ska i alla fall se sista avsnittet av Gøj på landet och försöka plocka undan lite - vi ska eventuellt ha visning på lägenheten på lördag!
 
 

Kommentera inlägget här :