Pappas flicka,

publicerat i Nora 0-6 månader;
Igår var det en lång dag, särskilt för Nora som grät en del av utmattning på kvällen. Det var först 6 veckors kontroll där allting såg bra ut. Vi tror aldrig något annat men det är alltid så skönt att få det bekräftat av en barnläkare. Sedan gick vi hem till Marie, en av mammorna i mammagruppen, där vi var i 4 timmar! Efter det mötte vi upp pappa för att åka till Storo som hade nattöppet, men det blev bara ett kort besök eftersom vi alla var slitna. Så det var en lång dag med andra ord.  
 
Äntligen fredag idag. Inte för att det har så mycket för mig och Nora att säga, men det betyder att vi får ha pappa hemma i två dagar och att vi kan vara uppe lite längre idag eftersom det är lördag imorgon - det gillar vi! Idag har jag gått igenom min garderob och lagt allting som inte används i en "ge bort" hög. Det känns som att det inte var längesen jag gjorde det, men denna gången tog jag ut allting som aldrig, inte ens "kanske någon gång", kommer att användas. Det blev en stor hög och det känns så skönt! När jag har gått ner mina sista gravidkilon ska jag köpa ny garderob!
Nu ska jag ta hand om lite tvätt under tiden som Nora sover. 
Önskar er en fin helg <3

Kommentera inlägget här :