Måndag igen

publicerat i Nora 0-6 månader;
Här har det ekat tomt de senaste två veckorna. Vi hade fullt upp inför och under Noras namnfest och sen fick vi en chock när både Karls och min arbetsgivare gick i konkurs, utan någon direkt varning. Så där stod vi två, utan jobb. Så det har varit en del turer till NAV och telefoner hit och dit. Men nu börjar det faktiskt ordna sig, så vi håller bara tummarna så gott det går. 
Namnfesten var så lyckad! Tiden i rådhuset var väldigt fin, även om Nora var lite trött och ledsen. Men hon fick visa sig fram och motta en namntavla, vår lilla Nora Filippa. Därefter gick vi hem till oss där vi bjöd på smörgåstårta och prinsesstårta. Kan fortfarande inte förstå hur vi fick plats, 28 personer, men det gick väldigt bra! Nora fick så otroligt mycket fint från både familj och vänner och det finns ingenting jag skulle vilja ändra på från denna dag. Det är verkligen en dag att minnas! 09.02.13 ♥
Vi har planer alla dagar denna veckan, både siming och yoga, träffa vänner och på fredag tar Nora och jag tåget hem till Halmstad för att träffa familjen och vänner i några dagar. Ska bli väldigt mysigt även om det är utan pappa, och det blir både spännande och lite läskigt att ta tåget ensam men jag tror det kommer gå hur bra som helst! 
På dagens schema står städning och ev träning ikväll när Nora har lagt sig och såklart en massa mys och bus med min favorittjej ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madeleines.se - FotogladGravidMamma:

Faktiskt inte, men det mesta hos oss ser ju lite lika ut, Micke är så trött på mig, hahaha! Detta är en annan filt vi hängt upp, från kremmerhuset, köpt förra sommaren :D

Puss & Kram

2:a kommentar, skriven , av Hanna Karlsson:

Vad tråkigt med jobben men kul att festen blev lyckad.

Kommentera inlägget här :