Hallongrottor

publicerat i Nora 0-6 månader;
Jag har aldrig varit någon stor internetshoppare och jag har inte blivit det heller, men jag passade på att beställa hem lite från Jollyroom nu när de har rea. Det var egentligen inte så mycket, men jag fick mig en fin ammetröja från Boob och Nora fick lite hon också. Ganska mysigt att sitta och gå igenom sida för sida och se efter godbitar att klicka hem, även om jag föredrar att se och ta på det i verkligheten innan jag köper det. 
Lite av det som låg i paketet från Jollyroom
Nora och jag har spenderat dagen hemma hos Madeleine, där det bjöds på nybakade Hallongrottor och massa tjejsnack. En helt perfekt eftermiddag helt enkelt ♥
Nu ska jag äta upp de sista bitarna av Daimchokladen och se resten av Min man kan, sen gör jag sängen sällskap. Det blir en tidig kväll idag, det behövs.  

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madeleines.se - FotogladGravidMamma:

Åh det kan jag tro, lilla vännen, ses snart <3

Och åh, jag är också en butiksshoppare som gillar att klämma och känna men jag älskar att spana online, antingen för inspiration till att kika på samma i butik sen men ofta ofta ofta lägger jag massa saker i varukorgen och sen när jag kommer till kassan klickar jag ned när jag ser pris + frakt, hahaha! :D

2:a kommentar, skriven , av Carro - 22år och 2barnsmamma:

http://norbergcaroline.blogg.se/2013/january/dagis.html#comment
Tävla om en MAM napp 0-6mån :)

Kommentera inlägget här :