Marius,

publicerat i Nora 0-6 månader;
När jag flyttade till Norge blev jag förälskad i det norska Marius mönstret. Jag vet inte vad det är som gör det, men färgerna och mönstret ihop är så fint. De finns i olika kombinationer av färger, men jag gillar bäst kombinationen av blå, röd och vit, som jag tror är den mest klassiska. Karl är också väldigt glad i mönstret och från det att Nora började växa i min mage så var en Mariusbody högt upp på hans önskelista. Och nu när Karls föräldrar var hos oss i helgen, så hade hans mamma stickat världens sötaste body till Nora! Åh, den är så fin och de små knapparna i form av hjärtan är bara så sött! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lise Bugge:

Hyggelig at bodyen falt i smak. Har allerede fått kjøpt stoff til "bunad":). Klem fra Lise/farmor

Kommentera inlägget här :