Sleeping beauty

publicerat i Nora 0-6 månader;
Idag är det en ganska så utvilad mamma som sitter här, chockad också. Nora sov nämligen från klockan 20.00-06.10 inatt! Det är 10 timmar! Hon somnar vanligtvis mellan 19.30 och 20.00, men brukar vakna första gången mellan 0200-0300. 06.15 fick hon mat och somnade igen vid 06.40, sen vaknade hon en kort stund vid 07.30 - fick ny bjölja och somnade om i sängen vid sidan av mig, sen sov vi till 08.30. Det gjorde inget att det var korta sovstunder på morgonen, jag hade ju fått sova många timmar innan det! Underbart!
Idag ska jag gå till Elixia som ligger 3 min bort för en liten omvisning. Jag har verkligen lust att börja träna och eftersom Elixia har barnpassning från att bebisen är 6 veckor (!) så är det en möjlighet. Jag tränar aldrig längre än en timme så jag tror inte Nora skulle ha några problem med att bli passad på den stunden, så länge hon är mätt och har ny blöja. De kommer ju och hämtar en om hon skulle gråta helt förfärdligt, men Nora är ju så snäll så jag tror det kommer gå väldigt bra! 8 kg ska ju bort så att jag kommer tillbaka till min startvikt jag hade i början av graviditeten, så det är bara att sätta igång! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Heja joey! Det fixar du lätt! ❤

Kommentera inlägget här :