Insidan är viktig!

publicerat i Den långa väntan;
Vår fina barnvagn har nu kommit till butiken i Halmstad. Mamma och pappa tar den med upp nästa gång dom ska till Oslo. Jag längtar! Då kommer det kännas lite mera verkligt, allt detta underbara.
Det är inte så väldigt lång tid kvar tills vår lilla tass är här hos oss, så det är skönt att ha allt på plats i god tid. Vem vet om den lilla bestämmer sig för att komma till världen tidigare än beräknat? Man kan aldrig veta!
 
 
Hur som helst. Barnvagnen är ju inte helt komplett när den kommer, vi måste ju köpa täcke, lammskinn och lite sånt. Idag tittade jag runt lite på nätet och hittade världens sötaste påslakan! Ska be Karl köpa det i veckan med tanke på att den butiken ligger på det centret han jobbar på. Det kommer bli så otroligt sött i vår mörkbruna vagn!
 
Hur fint är inte detta?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna Nordvall:

Hej Johanna och stort grattis igen! Är så mysigt att läsa om hu ni har det. Även om det blir tungt så försök att njuta, för sedan saknar man det. Även de dagar jag gick över tiden kan jag sakna, vilket jag aldrig trodde att jag skulle säga ;)



Blev så nyfiken på vad det är för vagn ni köpt? :)

Kram

2:a kommentar, skriven , av Johanna:

Vi har köpt en Emmaljunga :) I färgen brown flowers :)

Kommentera inlägget här :