Tiden rinner iväg

publicerat i Nora 0-6 månader;
Sist jag skrev här gick vi i väntans tider på liten, idag, eller egentligen imorgon, är vår lilla tjej 6 veckor.
Det betyder att jag har varit otroligt dålig på att skriva här, jag som lovade mig själv att bli bättre, suck. 
Jag vill ju skriva, bloggen är ett perfekt sätt att spara minnen på. Kanske det blir lättare nu när det händer något nytt varje dag?
 
Livet som mamma är i alla fall helt fantastiskt. Det är mycket jobb men oj vad spännande det är! Det känns som att vår lilla Nora lär sig något och utvecklas varje dag! Jag vill inte missa en enda sekund. 
Våra dagar består av sova, mata, byta blöja och gosa och när vädret tillåter blir det även en tur i barnvagnen. 
 
 
Nu ligger Nora och halvsover så sött med nappen i munnen så jag ska passa på att ta en dusch och göra mig i ordning. Det är så det funkar nu. Hon är prio 1 och allt annat får bara bli som det blir. 
Idag ska vi först möta mammorna i mammagruppen för lunch sen ska vi på lägenhetsvisning. Jag hoppas den faller oss i smaken och att turen är på vår sida, för att bo på 4 våningen utan hiss med en bebis är tungt. 
 
Det får bli varma kläder ser jag, för nu faller stora snöflingor ner mot backen, mys.  

Kommentera inlägget här :