Förberedelser

publicerat i Nora 0-6 månader;
De sista dagarna har Nora börjat med något nytt - hon kysser i luften! SMACK säger det, flera gånger om dagen. Jag vet inte om hon fått det av ljudet som kommer när hon drar ut nappen från munnen, eller om hon provar att imitera mamma och pappa när vi gör alla olika ljud med munnen. I vilket fall som helst så är det så sött. Nu gör hon det bara när som helst som det passar henne, men jag längtar tills hon förstår när vi säger "Puss" och så gör hon det. Men det är väl en stund kvar.. Min lilla pussgurka.
 
Konfetti till namnfesten, hemmagjort och allt.
Här hemma håller jag på med förberedelserna inför Noras namnfest som är på lördag! Det mesta är fixat men jag ska ta en sista tur till Storo idag och handla det sista. På fredag kommer mamma och pappa upp, då blir det tårtbakning för 30 personer! Ikväll ska jag pyssla med dekorationerna till tårtorna, åh jag älskar sånt här! Att få fixa och ordna, matcha med färger och göra det fint. Särskilt när det är till min allra finaste skatt ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mormor:

Det var verkligen en fin namnfest ni hade ordnat till Nora!
Fin dukning, fint dekorerade tårtor, god mat, trevliga gäster och ni var så fina:)
Stolt mormor

Kommentera inlägget här :