10.06.13 - Noras första krypsteg!

publicerat i Nora 6-9 månader;
Idag tog Nora sina första krypsteg! Herregud, jag blev helt tårögd! Som vi har väntat på denna dagen! Lilla tjejen som har övat och övat och idag sa det bara klick och hon tog sig framåt en 5-6 steg. Det fanns ingen tid att ta fram videokameran, men jag antar att hon kanske vill visa oss imorgon igen? Hon var ganska trött och sliten nu på kvällen när hon gjorde det, så imorgon är hon full av krafter igen och då hoppas jag tekniken sitter och att hon vill prova på nytt. Hon var i alla fall såå glad när hon upptäckte vad hon hade gjort, som alltid när hon gör något för första gången. Wow, vad stolt jag är! Vår lilla 8 månaders tjej, så liten men ändå så stor!
Ord kan inte beskriva min kärlek till denna lilla tjej, ibland tror jag faktiskt att jag ska spricka av lycka. Det finns ingen som kan få mig att må så bra som detta lilla mirakel kan och så mycket värme som hon sprider runt sig, ååh, mammas finaste tjej ♥

Taggar: 8 månaders baby, Första krypstegen, krypa;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lise Bugge:

Så artig:-). Nå blir det aktivt hjemme hos dere :-).

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Oj,oj,oj, nu är det full fart i upptäckarglädjen:) Tur att ni båda är hemma för tillfället så att ni kan få vila lite emellanåt:)

Kommentera inlägget här :