Nora 1 år

publicerat i Nora 9-12 månader;
Då var den stora dagen här. Vår lilla tjej fyller 1 år! Det är svårt att förstå då det känns som att det var igår hon kom till världen. Jag kommer så väl ihåg när jag började känna av värkarna, när det började göra ont på riktigt, så ont att vi ringde in till sjukhuset för att säga att vi gärna ville komma in. Att epiduralen som jag fick räddade mig den dagen. Jag är så glad att jag fick lov att uppleva hur det är att få sin alldeles egna, nyfödda bebis upp till bröstet - en känsla som inte går att beskriva. Jag är så tacksam för att jag varje dag, i ett års tid, har fått följa Noras utveckling, att jag varje dag får vakna upp och känna mig som världens lyckligaste, att jag får vara mamma till det finaste i hela världen.
Älskade Nora, du är det absolut bästa som någonsin har hänt oss och vi älskar dig så obeskrivligt mycket! Du betyder allt för oss! Grattis vår älskade tjej, på din 1 årsdag!
 
Dagen till ära har vi haft besök av mormor och morfar, farmor och farfar, morbror Niklas och Frida, farbror Truls, faster Vibeke och Henrik och lilla Emma. Hela Noras närmaste släkt. Nora har varit i topphumör och busat runt med alla, visat upp hur fint hon kan gå, smakat tårta för första gången - något hon tydligt visade var det bästa hon någonsin har smakat! Hon skulle säkert ätit upp hela tårtan om vi inte hade stoppat henne.. Hon har fått så många fina presenter och dagen hade inte kunnat bli bättre!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Farmor og Farfar:

Takk for at vi fikk være med å feire verdens flotteste 1 åring. Kjempefin feiring med flott bursdagskake, hyggelig familie å feire sammen med og en blid og fornøyd jubilant. Vi storkoste oss !

2:a kommentar, skriven , av Lise Bugge:

Tusen takk for en hyggelig 1års dag:-). Nora så ut til å kose seg med livets første bløtkake og vi koste oss også sammen med alle hennes nærmeste :-).

3:e kommentar, skriven , av mormor:

Vilket mysigt 1-årskalas du har haft! Jag längtar efter att få träffa dig snart! Hälsningar från gammelmormor

4:e kommentar, skriven , av Hanna Karlsson:

Mysigt med kalas!

Kommentera inlägget här :