Spegel spegel på väggen där..

publicerat i Nora 12-18 mån;
När mormor och morfar var uppe hos oss sist tog vi en tur till Ikea. Som vanligt följde mycket småplock med hem men något vi letat efter och som vi hittade där, var en mjuk väggspegel till Nora. Ramen är mjuk och glaset kan inte gå sönder, så om den skulle åka ner från väggen gör det ingenting! Den hänger på Noras rum och hon älskar att leka i spegeln, göra miner och när vi frågar var Nora är, pekar hon i spegeln och säger Dääär! 
Jag som aldrig lär mig att välja rätt vitbalans innan jag tar bilder har nu suttit och slitit med dessa bilder som varit riktigt svåra att redigera! Helt fel ljus och när bilden är både för röd och för grön brukar det ofta bli att jag gör om de till svartvit för att jag inte orkar pilla. Men hade ingen lust att göra dessa bilder svartvita, så det fick bli som det blev. Söt är hon i alla fall, vår lilla tjej som vackrast i landet är ♥
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för dagen. Plocka lite här hemma och äta innan det är dags för jobb. Detta blir en bra vecka, med både födelsedag för min del och konsert på lördag! Och såklart massa bus med fröken som börjar komma över sin "jag kan själv" period som har bjudit på berg- och dalbana humör. Nu är det mest bara en glad tjej som springer runt, busar och pratar här hemma. Och som sover hela nätterna, peppar peppar.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mormor och morfar:

Vilka underbara bilder:) Det är inget tvivel om vem som vackrast i världen är:)

2:a kommentar, skriven , av Lise Bugge:

Å for noen nydelig bilder:-). Og for en skjønn liten prinsesse:-).

Kommentera inlägget här :