Klar för sommaren

publicerat i Nora 6-9 månader;
Igår efter att jag hade varit hos tandläkaren tog Nora och jag en shoppingrunda. Det blev både en ny vårjacka, solhattar, klänningar, byxor och allt hon kan behöva inför sommaren. H&M hade fått in såå mycket fint till små att det slutade med att vi gick ut med en stor påse därifrån. Egentligen så gillar jag inte H&Ms kläder sådär supermycket, men ibland kan de överraska med otroligt fina kläder till bra priser, som igår. Åh vad lite shopping kan göra en lycklig! Kan nästan inte komma ihåg när jag köpte något till mig själv, det mesta blir till Nora. 
Klänningen och hängslebyxorna med fjärilar på föll jag pladask för! Både mönstret, de små knapparna med hjärtan på och fickan i form av ett hjärta var helt i min smak. Åh, nu vill vi ha sommarvärme så att hon kan få använda alla nya kläder. De är lite stora i storleken men jag vill ju att hon ska kunna ha de hela sommaren. Dessutom kan ju klänningarna användas som tunikor när de börjar bli lite små - helt perfekt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mormor:

Såååå söta kläder! Förstår att du längtar efter att sätta på den lilla modellen dessa fina kläder. Kram till er alla!

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Åhåååå dom ögonen är inte att leka med 💗💗💗

3:e kommentar, skriven , av Cecilie:

Hun er en liten prinsesse altså <3 Så søte klær!

Kommentera inlägget här :