Hei ej!

publicerat i Nora 12-18 mån;
Liten uppdatering av de senaste dagarna, som vanligt. 
 
Hej hej, vinka och smila är den senaste trenden här hemma nu. Nora vinkar till alla och springer gärna runt och säger hej hej samtidigt. Eller, det låter mer som Hei ej, men det är ju hej hej såklart. 
Hon har ju sagt Dä (där) innan och pekat, men nu är det hela tiden. Hon pekar på allt och säger Dä! 
 
Och idag upptäckte jag att tand nr 5 är sådär halvt ute! Nora låg på magen och skrattade och då såg jag den tydligt! Så nu har hon sina två tänder där nere, de två uppe i mitten och den 5e tar plats jämte ena tanden där uppe. 
 
Nora älskar, precis som sin mamma när hon var liten, rivna morötter. En hel morot som är riven försvinner på nolltid. Hon tar nästan ingen pause, bara stoppar in och stoppar in i sin lilla mun. Hon hinner knappt tugga och när hon är färdig är hon helt orange i ansiktet! Haha och jag älskar denna bilden. Hon ger sig inte förren sista biten är borta! Ska ha i sig allt.. 
Nu till helgen ska vi få besök av Noras mormor och morfar och det ska bli så mysigt! Mina föräldrar betyder såå mycket för mig och att inte ha dom nära hela tiden är tungt. Så jag ser verkligen fram emot fredag när de kommer! Så vi får se vad vi hittar på för mysigt när de är här. Hoppas på sol i alla fall!
 

Kommentera inlägget här :