Halloween mys

publicerat i Nora 2 år;
Jag har aldrig varit den som har firat Halloween stort, men lite pumpor och sådär tycker jag är mysigt! Idag hade de äntligen fått in pumpor på grönsaksbutiken så innan jag hämtade Nora plockade jag upp en så att vi kunde pyssla när vi kom hem från barnehagen. Nora är ju fortfarande ganska liten, men hon tyckte att det var spännande att gräva ut allt innehåll och när det blev mörkt ute och pumpan lyste så orange och fin, ja då var det en liten tjej som var helt förtrollad! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mormor och morfar:

Riktigt härligt höstmys:)

2:a kommentar, skriven , av Hanna Karlsson:

Kul pyssel!

3:e kommentar, skriven , av Barnbloggsystrar:

Vad mysigt! Jag är likadan, har inte alls firat halloween tidigare men nu när man har barn så känns det väldigt kul! Ska köpa pumpor jag med här i veckan. Förra året hade vi problem med skator som tuggade på dem :/

Fin blogg du har! Har precis hittat hit!

Svar: Ja precis! Väldigt mysigt. Allt blir liksom lite extra speciellt :) Åh så roligt. Tack! Är inte så duktig på att uppdatera, men ibland så! :)
Johanna - mamma till Nora

Kommentera inlägget här :