När något växer..

publicerat i Nora 2 år;
En vecka kvar till vi tar semester. Då har vi 3 veckor tillsammans med vår tjej att bara mysa och vara. Som vi längtar! Och på tal om längtar.. I november blir vi 4 i familjen! Nora ska få en lillasyster ♥ Tänk att vi ska få en liten i huset, att vi ska få uppleva den där bebislyckan igen, att Nora ska få ett syskon och att vår familj ska bli större. Ofattbart och så efterlängtat! 
 
Jag är just nu i vecka 21 ♥ När jag sitter här och skriver så sparkar lillasyster mot datorn som ligger i mitt knä. Åh, dessa små sparkar som jag har känt tydligt varje dag den senaste veckan, det är så magiskt. De blir starkare och starkare för varje dag och hittills har Karl känt 3 stycken ♥ Formen är bra förutom att jag sliter med ont i ryggen. Jag klarade mig relativt bra ifrån illamående den första tiden även om vissa dagar inte var så roliga. Jag är mer trött denna gången än vad jag var med Nora, men det tror jag är ganska naturligt när det är nummer 2.
Nora, bara 2 dagar gammal. Tänk att denna lilla tjej fyller 3 år om inte allt så länge och att hon ska bli storasyster. Världens bästa storasyster kommer hon bli, så omtänksam och god. Hon pratar ofta om lillasyster och längtar lika mycket som vi gör. Det känns så kul att kunna ge henne ett syskon. Hon har tjatat länge efter att många i barnehagen har fått eller ska få och nu är hon så pass stor att hon klarar att förstå. Världens bästa Nora ♥ 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madeleines.se:

Längtar sååå med er <3 <3

Kommentera inlägget här :