Skogstroll

publicerat i Nora 18-24 månader;
Igår var det full fart hela dagen. På förmiddagen sprang vi runt på Storo i hopp om att hitta lite kläder till Nora som börjar växa ur storlek 80 och ett par nya höstskor, men det var inte många påsar som blev med hem. Lite besvikna var vi att det inte kommit in mer höstkläder i butikerna men vi fick i alla fall med oss en toaring till Nora. Och vet ni? Nu ikväll så gjorde hon nummer två på toan! Jag blev så stolt att jag började gråta, haha! Tänk vad de små kan få en att börja gråta av lycka till.. Haha! Och det var inte bara jag som var stolt, Nora var ju stoltare än tuppen! 
Efter att ha laddat upp batterierna med lite sömn tog vi T-banan ut från stan för att tända bål och grilla korv. Även om det inte blev helt som vi tänkt oss (Läs: Vi glömde bort att vi har två småbarn med oss) så var det väldigt mysigt. Vi kunde inte direkt sitta ner tillsammans och äta då de små gärna var överallt så vi fick äta lite i omgångar. 
Idag har vi storstädat (som alltid på söndagar) och i eftermiddag har Nora och jag lekt med Frida i Frognerparken. Nora sover sedan en stund tillbaka, Karl spelar Playstation och nu tänkte jag göra lite popcorn sen hoppa ner i kroken på Karl.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mormor o morfar:

Vad härligt att ni njuter av att vara ute i naturen tillsammans med goda vänner.
Det är livskvalitet:)

Kommentera inlägget här :