För min egen skull, om minnet skulle svika

publicerat i Den långa väntan;
Hittade en lista på en annan blogg som jag tänkte kunde vara kul att fylla i.

Beräknad födsel:
29. september 2012
Dager kvar: 83 dager
Kön: Antagligen en liten prinsessa
Namn: Vi har några i tankarna
Viktökning: 7 kg
Streckmärken: Inga
Matlust: Väldigt varierande men det är inget speciellt jag "måste ha"
Plågar mig: Blir fort trött och känner mig svullen i benen på kvällarna. Det kliar även en del på magen.. Men, jag vill säg att jag känner mig i god form för det mesta.
Vatten i kroppen: Känner mig ibland svullen i benen, skulle tro det är vätska!
Aktivitet inifrån: Det är det gott om! Varje dag känner jag härliga sparkar och rörelser från den lilla! 
Huvudet fäst: På förra kontroll för en vecka sen satt det inte fast, men den lilla har några veckor på sig att vända sig.
Otålmodig: Nej, men klart jag längtar! 
Humör: Vissa dagar är det väldigt upp och ner. Jag gråter lättare än någonsin, och det har ju inte precis varit något jag har haft svårt med innan..
Tungt: Det börjar kännas att det är något som växer där inne. Jag blir trött i benen och anfådd av att gå upp fyra våningar till lägenheten. Jag känner också hur trött jag kan bli i ryggen.
Utrustning som saknas: Barnvagnen har kommit till butiken, nu ska den bara komma till Oslo. Barnsäng köper vi nästa gång Karls föräldrar kommer ner, bilstol är köpt, vi har det mesta av kläder så egentligen är det bara småsaker kvar, så känner mig inte stressad med det. 
Nästa kontroll: 31 juli

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Becci:

Blogga meeer :D <3

Kommentera inlägget här :