Liten tar stor plats

publicerat i Den långa väntan;
På min och Karls 2 års dag fick jag ett presentkort på Face it - idag var jag där och fick en timmes massage. Det var otroligt skönt och välbehövligt! Med tiden den lilla växer blir det tyngre för ryggen och benen, så detta var helt perfekt!
Karl är världens bästa som klämmer på mina fötter och ben i soffan varje kväll, men det är alltid lite extra lyxigt att få gå iväg och bli ompysslad, särskilt en regnig dag som denna.
 
 
Imorgon ska det nog regna igen, då ska vi fortsätta med vår städning här hemma. Vi gör plats till den lilla som snart ska komma (och alla saker som hör till den lilla bebisen) Men det är bara mysigt, plus att vi lägger ner lite extra på att göra det rent och fint - och det är ju bara bra!
 
 
Nu är middagen färdig, lite sent men så blir det ofta på lördagarna. Sen ska vi krypa ner i soffan med godisskålen och se på film - precis det jag behöver dessa dagar.
 
 
 
Förra söndagens gotteri. Måste nog baka det imorgon igen,
det är ju så otroligt gott!

Kommentera inlägget här :