Måndag igen

publicerat i Nora 0-6 månader;
Ja, så var det måndag igen. Helgen flög förbi som vanligt och jag kunde önska att den bestod av en extra dag. Men man får ta vara på den så gott det går och det gjorde vi denna helg. I fredags var det bara mys för mig, Karl och Nora. I lördags fick vi först ett kort besök utav en vän till Karl, sen på kvällen åt vi sushi och spelade spel med Karls bror, syster och hennes pojkvän. Igår, söndag, fick vi besök av Louise och hennes föräldrar sen gick vi ut en tur och när vi kom hem igen satte vi upp en liten "studio" och tog bilder av Nora som vi ska använda till årets julkort. 
 
Senaste dagarnas bilder från Instagram. Följ mig där: johannafsvensson
 
Idag ska vi göra minst möjligt. Det var en natt med lite sömn så det blir att mysa i soffan, kanske redigera lite bilder och längta efter julen, för oj, det var längesedan jag längtade så mycket som jag gör nu! Antagligen för att vi nu har en liten i familjen som gör det extra mysigt!
 
 

Kommentera inlägget här :