Rosa rumpa med prickar på

publicerat i Nora 0-6 månader;
Imorgon är en dag jag har längtat efter så otroligt mycket - vi ska äntligen börja i babysimning! Åh det ska bli så otroligt mysigt att få vara nära Nora i vattnet! Nora gillar ju att bada i sitt lilla badkar så jag tror detta blir toppen! Och pappa har tagit ledigt imorgon så att han ska kunna vara med första gången - lycka!
I välkomstbrevet til simningen så stod det att bebisarna måste ha små badbyxor på sig. Lilla mamma fick då smått panik eftersom hon trodde hon kunde gå och köpa badbjöjor på butiken, så jag fick hjälp av en av mina bästa vänner, Mr Google, att hitta vart jag kan få tag på sånt. Kommer in på en sida som säljer små badbyxor till bebisar och hitta en liten badbyxa som direkt åkte i handevagnen, både för att den verkade vara väldigt bra och för att den bara var så fantastiskt söt! Idag trillade den ned i brevlådan (jag beställde den i söndags!) och något sötare får man leta efter! Längtar efter att få se Noras rumpa i den!
"Badblöjorna är praktiska badbyxor som är förstärkta med ett extra lag tyg och designade för att hindra att avföring hamnar i vattnet om olyckan skulle vara framme. De suger inte till sig fuktighet (och suger därmed inte till sig badvatten, något som kan göra en blöja tung och dra barnet ned i vattnet) Imse Vimses badblöjor har ett bra rykte och är högt värdesatta av alla som håller på med babysimning"
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av oddny bugge:

Veldig-veldig koselig. En fin måte å følge sitt flotte oldebarn på.
Stor hilsen og klem fra oldefar og oldemor i Molde

Kommentera inlägget här :