Parkhäng

publicerat i Nora 6-9 månader;
Igår hängde vi i parken och njöt av solen som sken på en klarblå himmel. Det var så varmt och skönt och jag älskar att se hur allt börjar gå över i gröna nyanser. Snart är sommaren här och jag har nog aldrig längtat så mycket som nu. Jag är så redo för sol och värme efter en lång och kall vinter.

Har glömt att skriva, men Nora vägde 7145 gram i fredags och var 67 cm lång. Hon hade inte gått upp så mycket sedan sist men det skylles nog tänderna som har gjort att hon inte ätit så mycket. Men nu äter hon massvis så hoppas det ändrar sig och att kurvan börjar gå upp igen. 
Idag har vi en del att göra så med en gång Nora somnar ska jag sätta fart här hemma så att vi kan komma igång. På onsdag åker Nora och jag till Sverige och på lördag kommer pappa också, det ska bli så mysigt. Det ser ut som att det ska vara fint väder också så det blir helt underbart! 
Ha en fin måndag ♥

Kommentera inlägget här :