Vårnytt till Noras garderob

publicerat i Allmänt, Nora 18-24 månader;
Jag älskar våren och sommaren, när man får klä sig i tunnare plagg, med blommor och ljusa färger. Det är inte ofta jag köper kläder till mig själv längre, men tror att jag snart får se igenom min garderob för jag tror jag behöver en del nytt. Men att köpa kläder till Nora är minst lika roligt, om inte ännu roligare. Det finns så mycket fint och jag har suttit och sett igenom internet med en kaffe i handen och lagt några saker på "önskelistan" till Nora. Nu när hon går på dagis får man ju också tänka praktiskt, att det ska vara skönt och tåla en och annan fläck här och där. Men så finns det ju helgerna, när man kanske vill klä sig lite finare. Här är i alla fall några plagg som gärna får flytta in i Noras garderob.
Jag älskar pastellfärger, gärna i rosa. Och med blommor och romantiskt mönster. Nora behöver nya vårskor och dessa från kavat såg vi på redan i höstas när hon skulle få sina första skor. Men de passar bättre nu till våren och sommaren så kanske det får bli dessa?
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mormor:

Vilka söta kläder, förstår att du blir sugen:)
Bilderna från era utflykter är så fina!
Kram från mormor

Kommentera inlägget här :